
SITUAČNÍ ANALÝZA
VNÍMÁNÍ ZNAČKY

Značka je vnímána jako tradiční český produkt.
Zákazníci Zátkovy těstoviny považují za dobrou alternativu v poměru kvalita / cena.
Zdroj: TN.cz
CÍLOVÁ SKUPINA
Ženy : muži, 70:30, 20+ a 45+, nižší a střední cenový segment
Mediální chování
-
Cílová skupina se o nákupu rozhoduje primárně v místě a čase prodeje.
-
Z hlediska dosahu jsou nejsilnějšími mediatypy TV, online a OOH media v blízkosti super/hypermarketů.
Nákupy
-
Více než 60 % tvrdí, že se o výběru značky rozhodují až na místě prodeje.
-
Většinou rozhoduje aktuální cena (vliv slev, akcí apod.)
-
Značka Zátkovy těstoviny je brána je dobrá v poměru cena / výkon a také, jako tradiční český výrobce těstovin.
Terénní průzkum


Hlas zákazníků:
"Zátkovy těstoviny znám. Kupuji hlavně jejich široké nudle a jinak když jsou v akci."
KONKURENCE
Konkurence a její komunikace směrem k zákazníkovi







Mediální útraty konkurence


.png)
