top of page
Těstoviny Boloňské

SITUAČNÍ ANALÝZA 

VNÍMÁNÍ ZNAČKY
 

image.png

Značka je vnímána jako tradiční český produkt. 

Zákazníci Zátkovy těstoviny považují za dobrou alternativu v poměru kvalita / cena.

Zdroj: TN.cz

CÍLOVÁ SKUPINA

Ženy : muži, 70:30, 20+ a 45+, nižší a střední cenový segment

 

Mediální chování

  • Cílová skupina se o nákupu rozhoduje primárně v místě a čase prodeje.

  • Z hlediska dosahu jsou nejsilnějšími mediatypy TV, online a OOH media v blízkosti super/hypermarketů.

Nákupy

  • Více než 60 % tvrdí, že se o výběru značky rozhodují až na místě prodeje.

  • Většinou rozhoduje aktuální cena (vliv slev, akcí apod.)

  • Značka Zátkovy těstoviny je brána je dobrá v poměru cena / výkon a také, jako tradiční český výrobce těstovin.

Terénní průzkum

Hlas zákazníků:

 

"Zátkovy těstoviny znám. Kupuji hlavně jejich široké nudle a jinak když jsou v akci."

KONKURENCE

Konkurence a její komunikace směrem k zákazníkovi

image.png
panzani reklama.jpeg
image.png
image.png
RX1ZlQ.png

Mediální útraty konkurence

Konkurence media.png
konkurence měsíce.png
bottom of page