top of page

KREATIVNÍ NÁVRH TV SPOTU

Zadání pro kreativu a produkci nového TV spotu:
- vycházet ze stávajícího TV spotu a navázat dějovou linku
- použít stejné postavy ze stávajícího spotu
- zachovat hlavní hodnoty značky Zátkovy těstoviny - „Tradice“ (výroba, chuť...)
- délka spotu 20s a 2x sponzoring 10s.
 

Jak jsme tyto požadavky uchopili:

1. Postavy rodiny Zátkovy chceme vizualně zachovat, avšak přenést do
   moderního digitálního prostředí. Proto chceme vytvořit 3D animovaný spot,
   který by byl základem pro další navazující kreativy na komunikačních
   kanálech
(CLV, online kampaně, reklama přímo v obchodech).

2. Návaznost na původní spot je pojata vtipným rozvíjením příběhu. Zůstává zachován claim: „Dnes stejně dobré jako před lety“. 

3. Hlavní hodnoty značky, jako jsou "Tradice, chuť, česká výroba"
    jsou postaveny na:
- využití českých pořekadel, která jsou typická pro ČR.
- znázornění použití vajec při výrobě.
- lahodná chuť znázorněná v příběhu pořekadlem "Láska prochází žaludkem"

Naší hlavní myšlenkou je vytvořit ekosystém vzájemně provázaných kreativ (TV spot, OOH, display, …), které budou kromě původních hodnot provázané i tónem své komunikace. K tomu se nabízí použít další, tradiční českou záležitost, tj. česká pořekadla, říkanky, pranostiky, apod… 

Story board TV spotu

Voice over - každá postava je namluvena jiným (autentickým) hlasem pro lepší zapamatovatelnost jednotlivých pořekadel.

Příběh: Představme si Zátkovu rodinu po několika uplynulých letech od úvodního spotu. Prim tu opět bude hrát naše rodina, tj. p Zátka, pí Zátková a jejich děti (vnoučata). 

Úvodní snímek znázorňuje jednoho z domácích mazlíčků Zátkovy rodiny - slepici, která má již v rodině vybudované své pevné místo a v pohodlí svého kurníku dává domácnosti kvalitní vajíčka.

Navazujeme na „historickou“ dobu futuristickým zařízením, které vajíčka čistí, třídí a vyrábí rovnou kompletní balení těstovin (v pozadí vtipně doplňují zvuky od jednotlivých procesů, včetně balení).

Na konci výrobní linky vyjíždí kompletní balení těstovin, na vše s hrdým úsměvem dohlíží p Zátka (od minulého spotu se mu trošku spravila figura) – zde se nabízí začlěnění prvního říkadla, kdy se p Zátka spokojeně drží za břicho a říká: „Jo jo, s jídlem roste chuť“.

Další záběr znázorňuje děti odnášející balení pí Zátkové, která je uskladňuje a chystá ingredience k večeři.

Začlenění druhého pořekadla:
„Co na plat, láska prochází žaludkem“, drmolí si pro sebe pí Zátková, zatímco připravuje rodinnou večeři.

6B-color-sep.jpg

Hurá na večeři. Zbylé děti se vztekají, když nedopatřením pí Zátkové skončí většina těstovin na talíři jednoho z vnoučků a dožadují se své porce. Odpovědí jim budiž třetí pořekadlo: „Tůdle nůdle!“

Neděste se. Chlapec nepraskne, je ale pravda, že se mu po zhltnutí celé porce poněkud nafoukne žaludek, celá rodinka se lekne a vyděsí druhého z domácích mazlíčků, kteří se spotem sem tam mihnou.

Celý spot končí spokojenou rodinou s jedním trošku nafouklým nezbedou, polekanou slepicí a jedním vajíčkem, které tentokrát namísto snúškového hnízda skončilo na chlapcově hlavě. Samozřejmostí je závěrečný claim: "Zátkovy těstoviny – dnes stejně dobré jako před lety."

Ukázka použití kreativy v dalších mediích

Tůdle nudle....jpg
Tůdle nudle... (1).jpg
bottom of page